Jak pracować w projekcie? Na to pytanie odpowiada gra edukacyjna FABRYKA ŻYCZEŃ, którą można zrealizować z uczniami w różnym wieku – od szkoły podstawowej (klas wczesnoszkolnych) po szkołę średnią.

Dlaczego projekt w szkole? Dlatego, że to optymalna metoda pracy z uczniami, która:

1. Rozwija większość społecznych kompetencji kluczowych, adekwatnie do wieku ucznia.

2. Uczy współpracy, dialogu, odpowiedzialności, zaangażowania i zarządzania czasem.

3. Poprzez praktykę pozwala uczniom zdobywać wiedzę, kształtować umiejetności i postawy.

 

Projekt szkolny, czy to badawczy czy społeczny staje się punktem wyjścia do tego, co na zewnątrz szkoły – wyjścia do świata rzeczywistego. Im więcej w projekcie samodzielności uczniów, tym większa efektywność projektu. W wersji idelanej projekt powinien być prowadzony samodzielnie przez uczniów.

Dobrym wyjściem do uczenia się pracy projektowej jest jak zwykle doświadczanie.

Dlatego proponuję nauczycielom, żeby implementowali grę Fabryka Życzeń wśród swoich wychowanków i dobrze się bawili.

Gra Fabryka Życzeń staje się modułem szkoleniowym podczas warsztatów dla nauczycieli ” Na czym polega praca projektowa?”. Ofertę szkolenia znajdziesz TUTAJ.

FABRYKA ŻYCZEŃ instrukcja do gry edukacyjnej. Pobierz TUTAJ.